zot

ساخت وبلاگ

تولید کننده قطعات سیلیکونی در تهران ،همانطور که می دانیم قطعات لاستیکی و سیلیکونی به نوبه خود در صنعت کشور کاربرد وسیعی دارند. در دنیای صنعت کمتر دستگاه یا مکانیزی وجود دارد که در آن قطعات لاستیکی و سیلیکونی کاربرد نداشته باشد. از آنجایی که سفارش این نوع قطعات در صنعت بزرگ کشور روز به روز در حال افزایش است و نیاز مبرم صنایع به این نوع قطعات بیش از گذشته می باشد، لذا همکاری مستمر خود را با صاحبان محترم صنایع کشور اعلام می داریم.

 

zot...
ما را در سایت zot دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا zot بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت: 18:33

پوشیدن لباس نو در نوروز از گذشته بین همه ایرانی ها رواج دارد یعنی چه فقیر و چه غنی سال جدید را با لباس نو شروع می کنند. این یکی از سنت های قدیمی ایرانیان است.

 

zot...
ما را در سایت zot دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا zot بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت: 18:29

استودیوی تلویزیونی
استودیو تلویزیونی یا کارگاه تولید برنامه تلویزیونی به مکانی گفته می‌شود که در آن افرادی با تخصص های متفاوت به کمک ابزار و تجهیزات مختلف برنامه‌های تلویزیونی را تهیه و ضبط می کنند. یک استودیوی تلویزیونی از نظر ظاهری شبیه به یک اتاق بزرگ با سقف مرتفع است.  معمولا ابعاد این مکان بسته به نوع برنامه ای که در آن ضبط میشود تغییر میکند. یک استودیو تلویزیونی دارای فضاها و اتاق‌های جانبی است که هر یک به فعالیت ویژه اختصاص دارد.

 

zot...
ما را در سایت zot دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا zot بازدید : 155 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 14:21

زعفران از گیاهان با ارزش و پر فایده ای است که از آن در ایران به عنوان طلای سرخ نام برده می شود و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود.

 

zot...
ما را در سایت zot دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا zot بازدید : 138 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 14:18